RLAN Internet

Kapcsolat





Akciók


Tájékoztatás



Információk







Statisztika





Nincs elérhető újdonság.




Telefonszám Tudakozó

Előfizető neve

Település



Eljárásrend


Tisztelt Előfizetőink!

A vonatkozó Hírközlési és Fogyasztóvédelmi előírásokkal összehangban tájékoztatjuk, a következő eljárásokkal kapcsolatos információkról:

- Az előfizetői szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos bejelentéseket és panaszokat az ÁSZF 12. pontja AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MŰKÖDÉSE, AZ ELŐFIZETŐI BEJELENTÉSEK, PANASZOK INTÉZÉSE (DÍJREKLAMÁCIÓ, KÖTBÉR ÉS KÁRTÉRÍTÉSI IGÉNYEK INTÉZÉSE). című fejezetben találják meg.

- Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás nyújtásával kapcsolatban eljárni illetékes hatóságok felsorolását és címeit az ÁSZF 1.2.1 pontjában (NHH), 1.2.2 pontjában (GVH), 1.2.3 pontjában (FVH) találják meg.

- Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos határidőről az ÁSZF 5. pontjában A SZOLGÁLTATÁSOK MINŐSÉGI CÉLÉRTÉKEI, A MINŐSÉGI CÉLÉRTÉKEK ÉRTELMEZÉSE ÉS TELJESÜLÉSÜK MÉRÉSÉNEK MÓDSZERE fejezetben kap tájékoztatást.

Amennyiben a fentiek mellett további tájékoztatásra lenne szükséges, azt cégünk ingyenesen megküldi Önnek, amennyiben kapcsolattartási email címéről kérését megküldi ügyfélszolgálatunk email címére.

A fentiekben hivatkozott ÁSZF letölthető honlapunk megfelelő menüpontjából.


RLAN Internet
Ügyfélszolgálat Telefon: (+36) 21 2210000 Elérhetőség: Munkanapokon 9.00 és 17.00 között. Telefax (0-24h): (+36) 21 2210001
Levelezési cím: 9372 Csapod Ciráki u. 11. Email előfizetőknek: uszi@rlan.hu Email nem előfizetőknek: rlan@rlan.hu
Kapcsolat Közműegyeztetés Jognyilatkozat Cégadatok Céginformáció Engedélyek Állásajánlatok Történetünk ÁSZF Linkek
(c) 2002. RLAN Internet Kft. Minden jog fenntartva.