RLAN Internet

Kapcsolat





Akciók


Tájékoztatás



Információk







Statisztika







Telefonszám Tudakozó

Előfizető neve

Település



GYIK


Díjtartozáskor mennyibe kerül a visszakapcsolás, ha kikapcsoltákÁSZF egyszeri díjak mellékletben szerelő összeget
Miért kapcsolták ki az internetet, befizettük a díjatA díjnak a számlán megjelölt időpontig kell beérkeznie
Elköltözés esetén, mi a teendő, ha kérjük továbbra is a szolgáltatástHa az új címen is lehetséges a szolgáltatás, akkor ezt kérni kell
Lehet-e kéni szeződésmódosítást, ha kisebb sebességű internetszolgáltatástLehet kérni, de ez szerződésmódosítási díjjal jár
Mi az az adminisztrációs díj, ami a számlán szerepelAmikor díjtartozás van és a cég értesítést küld erről
Ha a hűségidő alatt akarom felmondani a szerződést, mi történikilyenkor a fennmaradó időre az előfizetői díjat egyösszegben kell kifizetni
Mi van akkor, ha hét végén nincs internet valamiértE-mail-en vagy telefonon, üzenetrögzítőn bejelentheti a hibát, vagy észrevételt hétvégén és ünnepeken is
Ha eddig csekken fizettem a díjat, de ezután átutalással szeretném,Az ügyfélszolgálat felé jelezni kell
Hosszabb időre elutazom, addig nem használom az internetet, lehet-e kérni a szüneteltetést, és hogyan, elengedik-e arra az időre a havi díjatLehet, de csak akkor, ha nincs tartozása, 15 nappal a szüneteltetés előtt és írásban
Nem kaptunk csekket, nem tudtuk feladni a díjat,és kikapcsolták az internetetHa valami miatt nem érkezik meg a csekk, azt ügyfélszolgálatunkon kell jeleznie, ha nem jelzi és ha nem jelzi és nem is fizeti be, kikapcsolás történik
Miért számolnak fel visszakapcsoláskor és késedelmi díjatVisszakapcsoláskor visszakapcsolási díjat számolunk fel, a késedelmi kamat pedig a késedelem időszakára vonatkozó díj, a számla kiegyelnlítésének napjáig tart
Miért számolnak fel késedelmi díjat, amikor a csekket feladtam a számlán lévő határidő napjánA díjnak a határidőig kell beérkeznie, ami azt jelenti, hogy nem a határidő napján kell feladni az összeget
Szüneteltetés esetén kikapcsolják-e a szolgáltatástA visszakapcsoláskor a visszakapcsolási díjat kell kifizetni,.
Ha kikapcsolják az internetet, mert nem fizettük be a díjat, a befizetés után mikor kapcsolják visszaA díj beérkezését követően 1-2 napon belül történik a visszakapcsolás
Nem kaptunk számlát, emiatt nem tudtunk fizetniA számla kiállításának napján e-mailt is küldünk, mely tartalmazza a számlainformációkat. Így a fizetés teljesítehető lesz, ha a számla nem is érkezett meg.
Milyen azonosítókat kell tudnom, hogy telefonos segítsétek kérhessek az ügyfélszolgálattól, vagy hibabejelentést tehessek?Feltétlenül szükséges az Ön Ügyfélszáma és a PIN kódja. Az előbbi az ügyféladatlapon is megtalálható, illetve a számlán, utóbbit e-mailben küldtük ki az ön kapcsolattartási e-mail címére.
Nem tudom a PIN-kódomat, mit tehetek?Telefonon az ügyfélszolgálattól kérheti, hogy az Ön PIN kódját küldjék ki sms-ben a kapcsolattartásra kijelölt mobiltelefonszámra. Ehhez tudnia kell az Ügyfélszámát, és a Szerződésszámát.
Mi az a kapcsolattartási e-mail cím?Az ügyféladatlapon Ügyfél email címei: alatt található az Ön kapcsolattartásra kijelölt e-mail címe. Figyelem: csak az erről a címről küldött üzeneteit tudjuk fogadni!"
Hogyan használhatom a kapcsolattartási e-mail címemet?Böngészője címsorába gépelje be mail.rlan.hu, így online megtekintheti e-mailjeit. Vagy állítsa be a számítógépén a levelezőprogramot (Windows XP-n: Outlook, Windows Vistán: Mail, vagy az ingyenesen használható Mozilla Thunderbird), hogy segítségével letölthesse, és megtekinthesse e-mailjeit.
Számlázással kapcsolatos panaszomat szeretném bejelenteni, milyen módon tehetem meg?A számlapanaszokat kérjük ajánlott levélben a központi ügyfélszolgálatra küldjék.
Késve fizettem be a számlámat, el szeretném kerülni a kikapcsolást, mit tehetek?A számlabefizetési bizonylatot kérjük faxolja el cégünk központi fax számára
Ki lett kapcsolva az internet hozzáférésem, miután befizettem a számlát, mikor kerül visszakapcsolásra?A díjtartozás miatt kikapcsolt szolgáltatást a számlabefizetés (vagy a befizetést igazoló fax) hozzánk történő beérkezését követően lehetőség szerint 5 órán, de maximum 2 napon belül visszakapcsoljuk.
Nem kaptam számlát, hogyan fizessem be a havidíjat?Kérjük tekintse meg a kapcsolattartási e-mail címét, ahova minden hónapban, automatikusan elküldjük a számlamásolatot. A számla iktatószámával már bármelyik ügyfélszolgálaton befizetheti az összeget személyesen.
Elektronikus utalással szeretném kiegyenlíteni a számlatartozásomat, mit kell feltüntetnem az utaláson?Kérjük mindenképpen tüntesse fel az Ügyfélszámát, és a számla iktatószámát. Ezen adatok nélkül nem tudjuk fogadni a beérkezett összeget, és visszaküldjük a feladónak.
Gyorsabb internetet szeretnék, hogyan kérhetek díjcsomagváltást?Díjcsomagváltási szándékát kérjük levélben jelezze felénk. Az új díjcsomagokról és feltételeikről bővebb információt a honlapunkon is talál.
Díjcsomagváltáskor kell fizetnem?Amennyiben a szerződésében szereplő jelenlegi díjcsomag ára alacsonyabb mint az új díjcsomag ára, akkor nem kell díjat fizetni, viszont minden esetben automatikusan meghosszabbodik a hűségidőszak 1 évvel.
Díjcsomagváltáskor otthon kell lennem?Nem, a díjcsomagváltáshoz nem kell a szerelőnek kimennie Önhöz.
Miért számláztak ki 4000 Ft-ot a visszakapcsolás miatt? Hiszen ilyen pont nem szerepel a szerződésben!Ez olyan pont, amit az Általános Szerződési Feltételekben határoztunk meg. A hatályos ÁSZF-et a honlapunkról bármikor letöltheti az Információk menüpont alatt található ÁSZF linkre kattintva.
Mielőtt hibabejelentést teszek, milyen előzetes ellenőrzésekkel segíthetném a hibaelhárítást?Nagyban segítené hibaelhárítási munkánkat, ha a számítógép által, a csatlakozáskor kiírt hibaszámot (amennyiben a számítógép kiírja) közölné a hibabejelentéskor. Ha lehetséges, a hálózati eszközön található ledek megvizsgálásával is gördülékenyebbé tehetné a hibabejelentést. Ha valamelyik led világít, nem világít avagy villog, abból is lehet következtetni a hiba okára.
Hibabejelentést tettem, de közben ismét működőképessé vált az Internet. Mit kell tennem?Kérjük minél előbb jelentse be telefonon, hogy korábbi hibabejelentését nem tartja fenn!
Lassú az internetem, mit tehetek, mielőtt hívom az ügyfélszolgálatot hibabejelentéssel?Először is kérjük végezzen el egy sávszélesség mérést! A honlapunkon az Előfizetők menüpont alatt a megfelelő azonosítók beírásával jelentkezzen be, itt tudja elvégezni a tesztet. Ha aránytalanul lassúnak bizonyul a sávszélesség, kérjük ellenőrizze számítógépét, mert különféle vírusok is okozhatják a lassulást illetve egyéb programok, amik szinte észrevétlenül használják az internetet. Ha megbizonyosodott, hogy nem az ön számítógépében van a hiba, hívja ügyfélszolgálatunkat!

RLAN Internet
Ügyfélszolgálat Telefon: (+36) 1 2410000 Elérhetőség: Munkanapokon 9.00 és 17.00 között. Telefax (0-24h): (+36) 21 2210001
Levelezési cím: 9372 Csapod Ciráki u. 11. Email előfizetőknek: uszi@rlan.hu Email nem előfizetőknek: rlan@rlan.hu
Kapcsolat Közműegyeztetés Jognyilatkozat Cégadatok Céginformáció Engedélyek Állásajánlatok Történetünk ÁSZF Linkek
(c) 2002. RLAN Internet Kft. Minden jog fenntartva.